Известие

Collapse
No announcement yet.

Демонтиране на колелата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Хващам колелото- ляво, дясно и е долу. Знам, че съм силен, ама сигурно съм много силен
    Ще ти докарам някой път моята. Ако свалиш от главината резервното колело (с голи ръце), те признавам.
    И те черпя кафе и кола


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ще ти докарам някой път моята. Ако свалиш от главината резервното колело (с голи ръце), те признавам.
      И те черпя кафе и кола
      Споменах ли че обикновено не ползвам крик :Р
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Споменах ли че обикновено не ползвам крик :Р
        Аз споменах ли, че иначе болтовете ги развивам с пръсти?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Аз споменах ли, че иначе болтовете ги развивам с пръсти?
          Олекна ми на сърцето, от вчера се чудя дали махаш болтовете когато се мъчиш да свалиш колелото
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            А защо не пробваш да си почистиш корозията от главините (първо с телена четка, после с няколко шкурки), да ги обработиш в препарат против корозия (има един много хубав на Вюрт) и след това да им пръснеш някакво температуроустойчиво покритие тъничко, тъничко?

            Има разни спрейченца се продават. Още повече си в София - избора ти е голям!

            Аз и 4-те джанти ги свалям с лекота! И 16-тките и 17-тките!
            ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
            ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
            Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
            Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

            Comment


            • #21
              Да подема темата с малко оптимизъм.

              Наскоро един гумаджия ме открехна на страхотен метод за сваляне на колелата.

              Заставаш с гръб към колелото, свиваш крак в коляното и с пета силно изритваш гумата по борда в най-високата възможна точка. Ако на първия ритник не падне, на втория пада.

              Действа безотказно и не са необходими чукове, тръби и т.н.

              Може би някои от вас това го знаят, но аз не го знаех и досега бая се мъчех с демонтирането.

              Надявам се ноу-хау - то да ви бъде полезно


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Дано не нацелиш калника в най- ниската точка
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Дано не нацелиш калника в най- ниската точка

                  Е - все пак говорим за ситуация при която колата е вдигната на крик и ръба на калника е бая по-високо и по-настрани. А и както казах ритам я аз а не ползвам кон да хвърля къчове по колата


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    166

                    Колега само с масло.
                    Алфа Ромео 159

                    Comment

                    Working...
                    X